Ruziray Kızlar merhaba bebeğim bazen 4 saat uyuyabiliyor.. bu normalmi? Uyandırmak gerekir mi? Kilo alımını olumsuz etkiler mi?
theQueen Ruziray İlk bir ay 2 ya da 3 saatte bir emzirmelisin kan şekeri düşüp sarılık olmaması için bu nedenle uyandırmalısın en fazla 3 saat içinde 😇
Dorukhansmom Ruziray tabiki etkiler zaten minicik midesi suanda ve sık acikiyorlar 4 saat çok uzun bi süre yenidogan için 2 saatte bir emzirin sarılık tehlikesi oluyor ve kan şekeri düşebilme ihtimali var bu yuzden emzirmeniz gerek allah muhafaza.