Ruzgarsmomm 7.5 aylik kizim suan. 6.5 aylikken puturlu vermeye basladim. yani zaten en baskndan beri puturlu catalla ezip veriyordum ama 6.5 aylikken omlet vs parca halinde vermeye basladim. cignemeyi iyice ogrenince 7. ayinda pankek yapip eline verdim isira isira yedi( yarisini döktu ama olsun😂) ben karisik gidiuorum ornegin pankek mucvver kofte gibi seylerden eline veriuorum yiyor yedigi kdar. kalanini elimde yediriyorum. corba vs zaten ben yediriyorum. gun icinde biz ne zaman sofraya otursak onu da oturturum eline salatalik , tam bugday unuyla yaptigim ekmekten veririm. o kemire kemire yer bir yandan bizi izler abartarak cignerim vs.