Teomanannesi Tecrübeli anneler 40 I çıkınca bebeklerimizin uyku saati artıyormu bunu çok merak ediyorum.oğlum 1 ay 4 günlük emzirip gazını çıkarıp uyutuyorum en fazla bir saat uyuyup uyanıyor tekrar aynı şeyler 2 3 saat hiç uyumuyor ne zaman uyku saati artar
Azizeguney Teomanannesi Canım belirli zaman ararlıkları olucak anlıcaksın zaten. Benim kızım 40’ından sonra geceleri uyumamaya gündüzleride uyumaya başladı. Gündüzleri 2 saatte bir kaldırıp emzirip geri yatırıyordum. Sonra 4. Aydan sonra uykusu düzene girdi geceleri uyuyordu ama 2 saatte 1 uyanıyordu meme emip geri yatıyordu hemen.
Duygusm Teomanannesi Bebeğim kırkından sonra gece uykusuna geçmeye başlamıştı. Evet bazen yine uyanık kalıyordu ama en azından uykuları birbirine bağlıyordu.
Ayzmm Teomanannesi 40 indan sonra gunduzleri uyumamaya basladi benim oglum eskiden 2 saat uyurdu simdi 1 saat uyuyor uyaniyor daha uzun uyanik duruyor ama gece uykusu artti 5 saat uyuyor uyanip emiyor tekrar kendi kendine uyuyp bidaha emmeye kalkiyo sonra 3 saat daha sonra gunduz tarifesi tabi😂yani 40indan sonrabenim oglum daha fazla uyanik durmaya basladi uykulari kisaldi
Teomanannesi O bir saat uykusunda da sürekli uyanıyor ses çıkarıyor beşiği hafif sallayıp tekrar uykuya dalmasını sağlıyorum ne zaman onu uyutup işimi yapabilirim 🥺
Pineapple20 Teomanannesi canım 40 tan sonra değil de 3.ayda biraz daha artıyor. Biz şu an 4.aydayız çok güzel uyku düzeni vardı 6 saat uyuduğu bile oluyordu. Şimdi tekrar bozuldu atak mı diş mi gaz mı ne anlamıyorum 🤷♀️ 40 tan sonra daha iyi oluyor tabi
Teomanannesi Azizeguney teşekkür ederim canım inşallah benimkinde uyumaya başlar Gece yada gündüz farketmez iki saatte yeter bana biraz kendime gelirdim
Teomanannesi Pineapple20 teşekkür ederim canım 3 aydan sonra emdikten sonra gazını da çıkarmaya gerek kalmıyor sanırım gazını çıkarmaya çalışırkende uykusu kaçıyor emerken uyur direk yatırırım öyle daha rahat olur inşallah
Pineapple20 Teomanannesi canım korkutmak istemem ama gazı hala devam ediyo ama iyi yanı şu dediğin gibi kendi çıkarabiliyor gazını. Bazen ben dikkat etmediğim zaman çok ağlıyor ama eskisi gibi sık olmuyor artık
Teomanannesi Ayzmm 5 saat çok iyiymiş ama çocuktan çocuğa da değişir tabi ben 5 saat göreceğimi sanmıyorum pek😅
Ayzmm Teomanannesi tabiki oyle gece gercekten cok sansliyim sabit saatleri var asla şaşmiyor ama gunduz de gel bana sor iste😂şuan ayaklarim koptu😂
Ayzmm Teomanannesi aynen oyle canim insan kendinden ödün veriyor uykudan yemeden icmeden gezmeden giymeden insan vucudundan bile ödün veriyor ama herseye deger😊