Kızlar kızım nirmaldee 2 saatde 100 en kotu 90 95 icer 4 aylik. 2 gundur her mama içende 90 i zor buluyoruz. Aniden mamayi birakiyor ama nasil diyeyim boyle doydugu icin degilde baska bisy var gibi. Yani normlde doydgnda biberonu ağzında oyalara oynar anlarm bu ara ağlayıp geri cekilyo sanki devam etmekde istyr ama edemiyor gibi. Yazmsdm zaten geceleride hiç uyumuyor uyanıp uyanıp duruyor ağlıyarak dis dedik cunku önde iki tane beyazlık var falan neyse acaba bu mama da ki sknti gazdan falan mi yoksa dişi ağrıdığı için midir diş böyle yapar mi var mı bilgisi olan ya zaten çok hzursz mamada içmeyince iyice canım sıkıldı 😞