Kızlar baslıkta da sordugum gibi 5 aylıgız 4.ay basından beri ek gıda veriyorum ama 3 saatte bir mama da veriyorum oglum sadece uyuyarak mama içiyor bu durum beni cok yoruyo uykusuna göre ayarlamak vs gece 2 3 de içiyorsa 6 da tekrar tutmaya calısıyorum içmiyor 9 da tutmaya çalışıyorum içmiyor bende 6 da uyandığında bazen uyanıyor ek gıda versem 3 saat tok tutar mı ek gıdayı 1 çay tabagı yiyor öyle söyleyim