Merhaba güzel annelerim doğum yapalı 6 ay 22 gün oldu önce bu kadar ağrı yoktu doğumdan önce yani ama doğumdan sonra hiç kesilmedi sürekli oldum doktora gidicem korkuyorum ama şu anda yine regl oluyorum ama karnım çok fena ağrıyor önce bu kadar ağrı olmazdı sadece belimde o da iki gün de geçerdi ama smdi özel bölgemde hemde makatımda çok kötü ağrı oluyor sanki bıçak saplanıyor ölüyorum valla ağrıdan böyle olan var mı aranızda ne ile geçti???