Ecocan Annesininprensesi bence verme ates olmdan vermek dogru degilmis bana hemsire 38 olursa ver demisti coxuguda ilaca alistirmamis olursun şahsi fikrim verip vermemek sana kalmis cnm
Fdmbyktrn Annesininprensesi Ateşlenmeden vermedim. Vermeyin dedi ebe. En fazla 37.8 oldu üzerini incellttim sürekli. Fakat takip edin ben yarım saate bir ölçtüm. Bir günlük bir sıkıntı oldu, geçti.
Selo Annesininprensesi iki gün önce yaptırdım hiç şurup vermedim ateşide olmadı hemşire ateşi olursa ver demişti bence ateşi olmadan vermeyin
Annesininprensesi [bilinmeyen] Mrv27 Melek2045 Meralada Ecocan Fdmbyktrn Selo Birinciannesi Çok teşekkür ederim kızlar peki kan ilacı verdi mi bebeginize doktor 1 yaşına kadar kullanacaksın dedi
Melek2045 Biryerde okumuştum ateş olmadan aşı öncesi ateş düşürücü vermeyin diye aşının etkisini azaltıyormuş 💁♀️
Meralada Ben 4 aylık aşını yaptırdım.eve gelincede her ihtimale karşı fitil yaptım kızıma.tabi hemşireye danıştım.hiç ateşi olmadı takip ettim çok şükür
Birinciannesi Annesininprensesi geçmiş olsun 🤗bebeğim de aşı oldu geçen hafta ama ateş yapmadı sadece bir ara aşının etkisiyle çok huysuzlaştı o kadar
Rzgrmrv93 Annesininprensesi bizde gecen hafta yaptırdık Allaha şükür ateşi çıkması çok ben vermedim öyle atlattık inşallah sizin kuzunuzunda ateşi çıkmaz çıkmadan vermeyin aşının etkisi azalıyo diyorlar
Arasdamla Annesininprensesi evet valla diyorum ki benim bir şeye aklım takık sonra aşıyı hatırlıyorum ama neticede sağlığı için 😊