Smgsydn geceleride emiyor sonra uykuya dalıyor yazmayı unutmuşum memede uyuyor yani genelde anneler şikayet eder bu durumdan ama biz mutluyuz yoruluyorum evet ama zaten şunun şurasında kucağımızda koynumuzda ne kadar süre uyutacağızki o yüzden ikimiz de anın tadını çıkarıyoruz🙃