tubist merhabalar benim oğlum da sol göğüsü mu 8 aylıkken bıraktı. Sagarak verdim uzun süre sonra tabi emmedigi için sütüm kesildi o göğüsumden ama şuan 23 aylik hala tek sağ göğüsle emziriyorum. Dert etmeyin tek göğüs de yetiyor. Ama sık sık diğer göğüsü de deneyin gece verin, bir süre vermeyin sadece sagin sonra verin tekrar. Pozisyon değişikliği yapın. İnşallah düzelir 🍀