52 günlük bebeğimde süt alerjisi çıktı. Süt yumurta diyeti yapıyorum, kabardığında atarax ve mustela krem kullanıyoruz. Vucudundakiler tamamen geçti yalnız bebeğimin burnu çok kaşınıyor. Gece kaşımaktan çıldırıyor gözlerini çizmiş her yerini, yüzünü sürekli üstüme sürtüyor ağlama krizine giriyor kaşınırken. Bu ara mevsim geçişi polenlerden dolayı Bende de alerjik rinit olduğu için nasıl kötü kaşındığını anlayabiliyorum. Burnuna buz koydum diş macunu sürdüm ama başka ne yapabilirim kaşıntının geçmesi için?