Haticenur merhabalar çok geçmiş olsun, eşim ve oğlumda pozitifti lavaboyu her kullanımdan sonda çamaşır suyunu biraz sulandırılmış şekilde fısfıslı şişelere doldurmuştuk onu kapı koluna lavaboya sıkıyordu bir süre öyle bekliyordu daha sonra kendisi temizliyordu ( ben negatif olduğum için )
yemeğini plastik tabak,bardak almıştık o şekilde yiyip çöpe atıyordu , çöpü bile ayrıydı bizimkinden , evi sürekli havalandırıp temizlik yapıyordum , odasından maskesiz çıkmıyordu zaten gerekmedikçe odasından da çıkmıyordu
yine pozitif olduğu ilk hafta odasını kendi temizlemeye çalıştı , daha sonraki hafta maske ve eldiven takıp ben temizlemiştim
bol bol meyve ve et yesin, şekerli gıdalardan uzak dursun , vitamin takviyesi alabilir bol su içsin , öğün atlamasın ve dinlensin