Elo10 Valla canın market ekmeğini bilmiyorum ben güvendiğim bi fırından alıyorum şuan biliyorlar durumu süt yok diyorlar içinde ama çoğu zaman kendi ekmeğimi kendim yapıyorum ya da bazlama yapıyorum daha kolay oluyor. Kilo alımı bizdede çook düşük. 3 aylıkken kontrolünde 4.900 çıktı bugün 3 ay 23 günlük ve maalesef 5.100 olmuş sadece 200 gramcık 20 günde 😓 Popo içi kızarıklık bizdede var. Yeşil ve mukuslu kaka var. Ciltte egzama tarzında döküntü oluyor. Tahin ve domates yiyince vücudunda kızarıklık oluyor en çok boyun ve göğüs bölgesinde. Diyette hiç kaçak yok biliyorum ama yeşil kaka ve mukus hiç geçmiyor çok üzülüyorum artık