Meeerveunal normal emzirme pozisyonlarında kahverengi kısmı da alması lazım yoksa süt çok gelmez , sadece meme ucunu çekerek yeteri kadar beslenemez deniyorya hep, bende hiç kullanmadığım için soruyorum böyle durumlar olmadımı sizdede acaba. Mesela kaç cc çıktığını doyup doymadığını anlayabiliyormusunuz.
ilk bebeğimde 13 aya yakın normal emzirdim ama son dönemde göğsüm yumuşayınca ucu hafif inmişti o yüzden araştırıyorum bende