OzgeUyg Adatıp hastanesinde doğum yaptım ben bebeğimin aylık kontrol ve aşılarını da orada yaptırıyorum. Genel anlamda hastaneden memnunum onlara sordum. Yardımcı doçent bir genel cerrah var o yapıyormuş. 1000 TL imiş fiyatı. Ama memnun olduklarını yazarlarsa içimiz rahat eder, araştırır gideriz