Busraclakan Merhaba kızlar 1 aylık anneyim göğüs ucunda beyaz bi şişlik vardı araştırmalarıma göre süt kabarcığı deniyormuş kanalın tıkalı olduğu anlamına mi geliyor nasıl açabilir iğne batması gibi dayanılmaz bi his 😞😞
Turna Busraclakan benimde başıma geldi en yakın sağlık ocağına gidip hemşire steril bi iğne ile kabarcığı patlattı madescol diye bi krem verdi doktor
Annesibebesi Bende de oldu canım. Anestol pomad diye krem var onu kullandım 2 gün sonra geçti üzeri deri kaplı gibi oldu onu elimle kopardım açıldı.Birdaha da başıma gelmedi çok şükür. Çok acılı bir durum Allah yardımcın olsun.