Ela_Kaan antibiyotik bağırsak florasını bozabilir, doktorunuza danışın başka bir antibiyotik verecektir veya devam diyecektir, benim kızımda da ilk kullandığım zamanlarda olmuştu sulu yapıyordu doktoru normal demişti, siz genede kendi doktorunuza bir sorun geçmiş olsun