irva yok olur mu hicc tabiki sorun bizimki cok koyu bir kivam olmuyor aslında ama 🤔 30 cc suya 1 ölçek koyuyosunuz değil mi birde kabizligi mamaya tamamen alisinca gidiyor bizde de öyle oldu bi sure bacaklarini ittirdim oyle kaka yapti sonra kendi yapmaya basladi bekleyin belki duzelir sizinkide benim kizim tam bir kolikk tam gazli malesef envai cesit şey kullansamda hala gazli yani ama gece uyumasi azda olsa rahat etmesi icin mommy bliss night veriyorum birde Nurse Harveys Damla cok ise yaradi en azindan hafifletti ikisini bir kullaniyorum 🥴 kg alimi isee bayaa iyi hattta bi ara doktor verme oyala cok kg almis demisti 3 aylikken 7 kg idi 😁 yaradi yani. Bir de kolik biberon kullanıyoruz biz oda ise yariyor öneririm ❤️