Ftmvrs13 yavrusununannesii kuru incir ve sütun çok süt yaptığını duymuştum burda bi deneyin isterseniz
Cnskplnozk yavrusununannesii e bebekteki promalt içeceğini alın derim 10 aylık kızım göğüslerimin doluluğunu az bulduğum zaman içiyorum birtane ve bol su gecebaya dolmuş oluyor göğüslerim
Happygirl8 yavrusununannesii bol bol bisküvi ve su tüketin 😶 bana artık öğğ geldi bisküviden biraz ara verdim ona ama çoğaltıyordu baya 😃
AntikSokrates yavrusununannesii canım kimyonu kaynat iç çok güzel süt yapıyor umarım sende işe yarar . Hem bebeği de rahatlatıyor gaz açısından
Bonibonum Moringa çayı deneyebilirsin bi arkadaşım çok faydasını görmüş ben de bugün aldım inşallah işe yarıyordur🙏
Aysgl_omrasf Bonibonum o çay zayıflamak içimmiş şimdi baktım nettende bebek emzirene zararı olurmuki acaba
nneslihan yavrusununannesii süt yapıcı bestlak damla varmış, çevremde 2 kişi kullandı çok memnun kaldı o damladan, bende humananın stell tea idi galiba onu kullanıyorum promalt içeceğe göre daha iyi geldi bana🌸 birde bol su ve uyku kesinlikle🙏🏻
Ek-istanbul yavrusununannesii solgarın brewers yeast vitaminini kullanmalısın süt arttırmada denediğim en etkili yöntem ki aklına gelebilecek herşeyi denedim
Rukiye1006 yavrusununannesii canim özellikle başta bol su dereotu kayısı hoşafı petibor bisküvi irmik helvası gaz yapsa da fazla fazla süt yapan bulgur pilavı ve daha yeni kesfettigim haşlanmış mısır ☺️
Ek-istanbul Mom053 sabah 2tanw bol su ile aksam 2 bol su normalde 6taneye kadar içilebiliyor ama o zaman memelerim bi inmiyo ağrı oluyo çok sütten belki ilerde 6 tane içeeiz
Rabik42 yavrusununannesii benimde aşırı azalmıştı bestlak dmala promalt anason rezene her şeyi denedim artmadı sadece burda bı pekmez tarifi vardı o ve tahin helvası işe yaradı deneyin bı
Mom053 Ek-istanbul benim o kadar sütüm yok 6 adet içiyorum yeni başladım da. Doktor bana 6 çok 3 4 tane iç dedi. Bi emzirme danışmanı da sütünüz çoğalınca bırakın karaciğeriniz yorulmasın dedi oyüzden kafama takıldı