Kızlar merhaba,
Bebekleriniz için kışlık alışverişine başladınız mı?
Kız bebek anneleri, zaranın triko taytlarından alıp memnun kalan var mı?
Almayı düşünüyorum ama sıcak tutar mı, esnek mi, yumuşak mı emin olamadım. Bir de gift card var elimde, 2023e kadar kullanabiliyorum. Şuan beğendiklerimi alsam, tam sezon ne zaman açılır sizce?