Sldtnc burun damlası vermedi mi doktorun bize vermişti ben damlayı iki deliğine damlatıp elimin üstüne koyup yavaş yavaş sırtına vuruyordum ama iki aydan sonra burun aspiratörü kullanmaya başladım sende varsa damla burnuna damlatıp sırtına vur hafiften açılsın burnu kendine de dikkat et üşütme soğuk şeyler tüketme çünkü en büyük ilacı anne sütü ona