Geçmiş olsun soğuk su değil ama ılık sutla duş aldırırsanız ya da bezleri ılık suyla ıslatırsanız daha iyi olacaktır. Ateşini kontrol edin yarım saatte bir, dirençli ateş varsa ilaca rağmen düşmüyorsa doktorunuzu arayın bence. Allah korusun aşı yan etki yapıyor olabilir uzun süre yüksek ateş hiç sağlıklı değil.