Merhabalqr. Normalde doktorumuz İstanbul da ancak yaz tatili/doğum izni için ailemin yazlığındayız. Kızım 4 aylık oldu, aşılarını burda yaptıracağız. Bir de doktor kontrolüne götürmek istiyorum, soracağım çok şey var. Hiç bildiğiniz, gittiğiniz, tavsiye edeceğini çocuk doktoru var mıdır? Özel ya da devlet farketmez. Şimdiden çok teşekkürler🤗🌸