1prensannesi_ yigitmomss bnm oğlum da dalin ile yikadım kafasini baktım ki kafasından akan suyu içiyor şapur şapur hemen ağzını falan yıkadim bişey olmadı şükür
Kardelen252525 yigitmomss bazen bazı çocuklarda bagırsak enfeksiyonu yapıyormuş bir arkadaşın çocuğunda bU sıkıntı vardı doktor duşta su yutuyorDur demişti
gokcekizinannesi yigitmomss benim kız da köpükleri yaliyo valla :) temiz içerikli bir urun kullanıyorum o yüzden içim biraz rahat hatta tadına da baktım tadı yoktu:) engel olamıyosun bazen kasla goz arasında yapacaklarını yapiyolar
yigitmomss 1prensannesi_ hic napcagi belli olmuyo dus sirasinda.evde de yalnzm korktm teşekkür ediyorum 🙏
1prensannesi_ yigitmomss rica ederim bu zamana kadar hep kayinvalidem yikadi oğlumu ben de yeni yeni yıkıyorum tek yıkamaya korkuyorum çünkü o gün de tektim yıkayım dedim panik oldum hep bazen yürütece koyuyorum mutfak cekmecelerini çekip kulplarini yaliyor başım dertte 😏😏
Hunili yigitmomss benim oğlumda her duşta yapıyor ne yazık ki 😔 bende artık kafasını geriye doğru su dökerek yıkamaya çalışıyorum 🤷🏼♀️
yigitmomss 1prensannesi_ seninki yinebmasum bnmki her boslukta yeri emiyo kafasini bilerek sert nereye bulursa oraya vuruyo 🙄uyarınca agliyo
kutsaltiramisu Bnm kızım da geçen gün eline köpük gelmiş baktım onu yemeye çalışıyor. Bişey olmadı şükür. Arkadaşın dediği gibi yoğurt verin zaten emiyorsa da iyi gelebilir
kutsaltiramisu yigitmomss soruyu anlayamadım kalkmak mı dediniz🤗 yok benim kız çok seviyor yıkanmayı. Vakumlu banyo oturağı aldım ona koyup yıkıyorum
Hunili yigitmomss evet çünkü su kuşu 🥰 birde kollarından tutup kaldırılmak istiyor ayaklarıyla suyu dövmek için onu yaptırmadan çakamıyoruz duştan. 😅😅
kutsaltiramisu yigitmomss bu dediğim vakumlu banyo oturakları çok rahatlık vallahi. Tek başıma çok rahat yıkıyorum. Önce biraz oynuyoruz sonra yıkıyorum
Hunili kutsaltiramisu artık bu saatten sonra yanlışları görmüyoruz bence 🙈 mesai saati biteli oldu da biraz 😅
kutsaltiramisu yigitmomss https://m.n11.com/babyjem-onden-acilir-banyo-ve-mama-oturagi-gri-P422328172 bundan kullanıyorum çok memnunuz. Önü açılıyor kilit sistemi var o yüzden bebeği içine koymak çıkarmak rahat oluyor