Ela15 Kızlar doğum yapalı 5 aydan fazla oldu doğumdan 3 ay sonra falan bir şey fark ettim göbek deliğimin içi hep nemli, hafif ıslak ve bu ıslaklık kötü kokulu. Başına böyle bir şey gelen var mı Neden böyle bir şey oldu acaba doktora gitmeli miyim ?
gglsrnarslan Ela15 göbek deliği iltihabı sanırım benim de başıma gelmişti içerisine kıl veya başka bir şey kaçmasından dolayı oluyormuş doktor temizleyip ilaç vermişti
gglsrnarslan Ela15 biraz içerde oluyor maalesef doktorum bana her duştan sonra batikonla temizle demişti sizde batikon döküp kulak pamuğu ile temizleyebilirsiniz bir iki güne geçiriyor birde duştan sonra ıslak kalmaması gerek