Cnsuercannnnn Epidural ile sezeryan doğum yapalı 2,5 ay oldu belimde 2 haftadır ağrı var karnıma da ara ara kramp tarzı ağrı giriyor epiduraldan mi kaynaklı yoksa Regl mi olacağım ?
Mucizebebegim8 Cnsuercannnnn iç dikişler iyileşiyor olabilir ultrason la muayene ettiler mi. Bi görün istersen.
Eda95 Cnsuercannnnn merhaba canım bende 1 sene önce sezaryan doğum yaptım epidural ilk 5 6 ay aynı şekilde ağrılarım oldu bende sizin givi regl sanıyordum ama değilmiş zamanla azaldı ama arada hala belim ağrır dikiş yerim pek sızlamıyor yani sezadyandan büyük ihtimalle aynı şeyleri yaşadım
PonciKom Cnsuercannnnn benm bu dogumla ılgılı hıc sıkıntım olmadı ama olanlar varmıs oyuzden normel olabılır
Neseerol 2 yıl oldu doğum yapalı ara sıra olan ağrım ancak geçti diyebilirim zaten doktorum da her yönden 2 yıl da ancak toparlancaksn demişti bide benim doğumum ve sonrası kolay geçti elhamdülillah gaz sancım dışında çabuk bile ayaklanmıştım
Cnsuercannnnn Neseerol bende çabuk ayaklandım bel aprısı dışında bir ağrım olmadı 3 gün ayaklanmıştım
Cigdem07 Cnsuercannnnn dogum yapalı 9.5 ay oldu arada benimde ağrıyo sürekli olan bisey değil vücut kendini daha toparlamadı o yüzden olduğunu düşünüyorum.
Demilom Cnsuercannnnn 2 bebeğimide epidurel yaptım ölüyorum tabi ağrı ondan belden 2 tane iğne oluyosun artık ölümüne bizimle malesef bu ağrı
Mickeylover Cnsuercannnnn regl olabilir ben 60. Gün regl oldum ama ağrı olmadı şu an iki aydır olmuyorum doktor normal dedi
Emine35 Cnsuercannnnn benim beş ağrım hiç olmazdı sadece sırt ağrılarım olurdu yorulunca doğumdan sonra bel ağrısı oldu