Cnsuercannnnn Epidural ile sezeryan doğum yapalı 2,5 ay oldu belimde 2 haftadır ağrı var karnıma da ara ara kramp tarzı ağrı giriyor epiduraldan mi kaynaklı yoksa Regl mi olacağım ?
Merve7761 daha önceden bel ağrısı çekiyosan tetikliyormuş doktorum öyle söylemişti benimde 3 ay oldu bendede oluyo arasıra normal demişti doktor çok rahatsız ederse kas gevşetici kullana bilirsin demişti
Tazeanne060620 Bende sezaryen dogum yaptim 6 sinda 3 ay olucak benimde uyusturmak icin bele vurulan igne yeri agriyodu 1 haftadir adet oldum ama her bunye bir degil