Kuzum bizim de aynı.bende dişten şüpheleniyorum. 16sında dr a gideceğiz.soracağım bakalım. Kehribar kolye aldık. Salyası biraz azaldı.pek ateşi yok şimdilik.gerçi hava sıcak diye nerdeyse hergün 2 defa yıkıyorum, belki ondan ateş olmuyordur. Geçende çok huysuzlandı durmadı, calpol verdim