Gmzkrgz Kizlar merhaba, bebegim 10 bucuk aylik. Artik d vit kullanmak istemiyorum. Siz hangi marka kullaniyorsunuz?
NurCelik Ocean d3 400ıu kullanıyoruz kan içinde ferromixin sase almayı düşünüyorsaniz tamamen doğal içerikli digerlerinde az da olsa katkı maddesi varmış Trendyoldan alıyorum genelde daha uygun oluyor orda diğer sitelere bakarak