Arkadaşlar öğretmenim ve 15 gün sonra dogum iznim bitiyor bebegim bakıcıya vermem gerekiyor. Bakıcı ile görüşmede nelere dikkat etmeliyim neleri özellikle konusmalıyım. Kabataslak belirledim bişeler ama yine de tavsiyelerinize ihtiyacım var. Bebegim 4 aylık.