Hanımlar bebeğim 13 aylık çok hareketli ve süt ürünlerine karşı alerjimiz var kilo alımımız bundan dolayı çok az hatta bu ay ilk kez kilo vermiş ben normalde 3 ana 2 ara öğün yapıyordum ancak doktor bana sen bebeğe diyet mi yaptırıyorsun 5 saatte bir besle iyice aciksin dedi ancak 3 gündür sanki yemesi daha da azaldı yemek istemiyor pek fazla bundan dolayı kilo aldırıcı tarifler var mıdır acaba un çorbasını yemiyor asla