Merve-HanifeDuru Selam Anneler Doktorun bugün kızıma verdiği mama bu diğer postumda söylemeyi unutmuşum Kullanan ve faydasını gören oldu mu ?
Semamcr Merve-HanifeDuru kullanıyorum, faydasını gördüm. Sadece kilo alımı için veriliyor zaten. İçeriği pek iyi değil bence 🤷♀️
BrcnBlgn Merve-HanifeDuru Bizde infatrini kullanioruz istiosaniz almak isteyen varsa uygun butceyle gonderebilirim kizim malesef tuketmiyor
Merve-HanifeDuru Evet kilo için verdi doktor normal mamalarla almıyor kilo bugünde ek gıdaya geçtik inşaAllah hem ek gıda hemde bu mama iyi gelirde toparlarız ☹️ 5 aylığız Semamcr
Mirosum Merve-HanifeDuru çok geçmiş olsun😊😊 doğum kilosu ne kadardı acaba ayda kaç gr aldıda doktorunuz bu mamayı, vermeye karar verdi
Arzu93 Merve-HanifeDuru benim bebeğimde o aylarda o kilodaydı 6 aydan sonra kilo aldırması daha zor oluyo
Merve-HanifeDuru 3.850 doğdu lakin anne sütü alamadığından kilo alamadı fazla doğduğundan bu yana 2 kilo alabildi 5 aylığız şuan Mirosum
Mirosum Merve-HanifeDuru hmm anladım canım inşallah iyi gelir bu mama size 5 ay çokta erken değil ek gıda da belki kilo aldırır 🙏