Kucukprens_16 Merhaba arkadaşlar.1,5 aylık bebeklerinizi kaç saatte bir emziriyorsunuz.bebegim hep memede kalmak istiyor ve çok fazla gaz sorunumuz var.
tospikannesii Kucukprens_16 gazı olduğu için sürekli emmek istiyor, bizimde aynı 😔 elma yağı rahatlattı gazını biraz
karabiberimm Kucukprens_16 aynı sorun bizde vardı dün artık hastaneye götürüp a dan z ye baktırdık herşeyine felaket ağlıyordu sanki etini koparıyorlar 2 tane damla yazdı o bizi rahatlattı fakat özel devlet karşılamıyor 150₺ tuttu MAFLOR SAB SİMPLEX 2 ay sonra ilk defa uyuyabildi oğlum yoksa 15 dk bile uyumuyordu.