Anneciikk 8 bucuk ayligiz normal emeklemiyor. Tek kolunun ustunde surunuyor. Ilkde cok hosuma gitmisti ama normal emeklemeye donmedi. Ne yapabilirim acaba normal mi boyle olmasi
elizinannesi-19 Anneciikk ben kızımı bordo bereli yetiştiriyorum 😂😂😂😂 maşallahı var sürünüyor valla 😂😂 8 ay 26 günlük.
Koalammm Anneciikk ilk baş o şekilde komando gibi gidiyorlar 😀yakıında emeklemeyecek onun sinyalini veriyor sana annesi
kutsaltiramisu Emeklemek motor beceri değildir. Benim kızım da 10 ay 24 günlük emeklemiyor. Poposunun üstünde gidiyor. Hep ayakta durmak istiyor. Emeklemeden yürüyen cok bebek var 🤗
Anneciikk kutsaltiramisu hmm anladım emzikli bebekleri cok severdim emzik tutmadi emekleyen bebekler cocuk hosuma giderdi sanirim normal emeklemicek 😀 bilerek yapiyorum oglum bana sanki .. annesinin balı 😀
Anneciikk elizinannesi-19 oda mi ayni evet evet bizimkide komando gibi gidiyor aslinda hosuma gidiyor oyle surunmesi evde dort donuyor ama normal kollarini kaldirip gitmiyor 😀
elizinannesi-19 Anneciikk valla benim çok hoşuma gidiyor 😂 hatta emeklemeden direk yürüyebilir 😂 bende en azından düşecek korkusu yaşamam 😒😒
Koalammm Anneciikk evet benim oğlum da çok erken başladı o şekilde sürünmeye. 4 aylık filandı😊2-3 ay sonra emeklemeye başladı tam anlamıyla