Merhaba arkadaşlar, sütüm son 10 gündür çok zor geliyor bu arada emzirmiyorum hep sağarak veriyordum bu zamana kadarda ilk bir ay her sağmamda 200 cc süt çıkıyordu. Şimdi bebeğim 2 ay 7 günlük mamayla besleniyor günde bir defa 60 cc süt zor sağıp veriyorum az önce yine sağdım iki göğsümden de 20 cc süt zor çıktı şaka gibi sinirimden ağlıyorum. Benim gibi olup sonradan düzelen var mı? Sütümü tekrar çoğaltabilir miyim kesilmeden? Tavsiyelerinize tecrübelerinize ihtiyacım var.