13 aylık kızım var 7,5 ay gaz sancısı çektik herşey bitmişti 1 aydır geceler karnı ağrıyor gündüz birşey yok 1 yada 2 kere kaka yapar gece kıvranır ağlar gaz çıkartır uyur doktora götürdüm laktoz intörölansı olabilir dedi reflor ve damla verdi reflor kullandım ama yok hala aynı eczaneyi aradım reflor olmaz dedi nbl kullan dedi doktor relactaz damla kullan dedi diğer eczane idrar yolu enfeksiyonuda yapar dedi kafam karman çorman ne yapıcağımı bilmiyorum başına gelen var mı