Selin648 benı yanlıs anlama moralını bozmak ıcın söylemiyorum ama bazı bebekler böyle kardesım 7.ayımızda hala aynıyız ,sallanmadan uyumuyor gunduz uyuttugumda hep ayaklarımda ,cozumu sadece kancalı tavana asılan salıncakta buldum bazen ona koyuyorum onda da uykuya dalmıyor,ayaklarımda daldıktan sonra bırakırsam uyuyor ıste bıraz,sabret gececek daha cok degısecek huyu sen ona ona da sana alısacaksınız.Gece uykusu nasıl gece de aynı mı?