Arkadaşlar öğretmenim ve 15 gün sonra dogum iznim bitiyor. Bebegime bakıcı buldum ilk görüsmeye gidecegim bebegim le. 4 aylık oluyoruz tam. Neler konusmalıyım dikkat etmesi gereken şeyler nelerde uyarmalıyım. Kabataslak belirledim ama şunları da söylersen konusursan dediğiniz neler var. Lütfen yardım