Kozlar lütfen yardımcı olun sütüm çok çok az burda 100 cc yazanlara falan gıpta ediyprum ben bi göğsümden 1 sağıımda 5cc diğer Göğsümden 20 cc anca çıkartabiliyorum
süt artması için neler yapıyorsunuz lütfen söyleyin bestlak damla galactaco damla hümana stil tea aldım hepsini olmadı hurma kaynatıp suyunu içtim her sabah olmadı çeşit çeşit ev yapımı meyve suları içtim olmadı sütüm yok denecek kadr az
bebek de memeden nefret ediyor kucağıma aldığım an anlıyıp basıyor yaygarayı
bu arada 11 günlük olduk henüz
siz neler yaptımız ya da yapıyorsunu süt artışı için
Ve meme reddine çare olarak ?