Merhaba. 3 aylık bebegim var. 2.haftada gaz sancıları nedeni ile memeyi reddetti. Emzirmek icin koluma yatirdigim an basıyordu yaygarayı. Çok ugraştım uyurken emziriyordum, hareket halindeyken emzirdim ama sırtım agrımaya baslayinca bıraktım.1 buçuk aylık olana kadar çok çabaladım çokk. İkimizide çok yordugumu ve bebegimi gereksiz strese soktugumu huzursuz ettigimi düşünerek süt sagma makinesi aldım. Şimdi 3 aylık ve mutlu bir bebek. Emiyor mu diyenlere, sagarak veriyorum diyince emzir emmeyen bebek neye yarar gelişmez bilmem ne diye tepki alıyorum ve diyorum ki ha benim mememden içmiş ha biberondan içmiş ne farkı var çocugum mutlu mutluuu. Günde 4 defa sagıyorum iki gögsümüde 15 er dk. Süt gelsin veya gelmesin 15 dk sagmak önemliymiş. İlk zamanlar iki gögüsten 50 cc 75 cc çıkardı. Şimdi iki gögsümden en az 120 cc en fazla 250 cc çıkıyor. Yeme içme ve dinlenmeye göre degisiyor miktarı. Günde bir yada iki defa da mama veriyorum