Yasirhatice ygtabrs-25 evet canım kusuyor o zaman ne kadar az sütle vErebilirwsen o kadar iyi enjejtorle ağzına sık yavaş arkasından azcik su ver ilaç kullandığımız için doktor bize az az su verin dedi
Kuzuu Yasirhatice peki ilacı günün hangi saatinde veriyorsunuz? Bana doktorum bu konuda bir şey söylemedi ben genelde sabahları veriyorum. Hastanede yoğun bakım hemşiresine sabah verdiğimi söylediğimde şaşırdı sizin bu konuda bir bilginiz var mı?
Yasirhatice Kuzuu bize doktor sabah emzirmeden 15 20 dk önce ver dedi ac karnina ben hep öyle yaptım ve çok şükür tüm değerleri normale dondu
Kuzuu Yasirhatice peki size ultrason çekildi mi? Tiroid bezi yok mu? Yoksa fazla ya da az mı çalışma durumu var?
Yasirhatice Kuzuu yok çekilmedi benim guatrm var benden bebegime geçmiş genetik bizim euthyrox diye bir ilac kullaniyoruz
Kuzuu Yasirhatice bizde o ilacı kullanıyoruz canım tiroid bezi var mı yok mu diye ultrason çekildi bize 2 defa tiroid bezi görüntülenmedi o yüzden sordum sizdeki problem ne diye