Merhaba canım anneler ❤️
6,5 ay boyunca ayağım da sallayıp bıraktığım an gözlerini açan yavrucağım son zamanlar da beni artık bitkin düşürmüştü, lavaboya gitmek bile tek olduğumuz süreçte imkansızdı, uyanık olduğu her an kucakta gezmek istiyordu taa ki bir haftalık annane ve dede ziyaretimiz de sık sık köy yolculuğu yaparken araba da uyuyakalmaya başladı evimize döndüğümüz de yatağa yatırıp sadece poposunu pış pışlayıp uyutmayı başarmıştım tabi ilk gün çok zor oldu uykuya geçişi sürekli döndü durdu defalarca emziğini attı verdim kalkmak istedikçe ona ‘ sen çok tatlısın annecim, çok seviyorum seni annecim ‘ diyerek sakinleştirip tekrar uyku için pış pışladım ilk gün bir saatimi aldı fakat daha sonra ki günler daha kısa sürdü hem uykusu düzene bindi hemde o eski huysuz kucak isteyen bebeğim oyuncaklar ve oyunlarla mutlu olmaya başladı 😊😊 Herşeyin sebebinin verimli uyku olmaması olduğunu anladık bizde bu süreçte zor oldu ama sonucu Harika şimdi çok daha güzel vakit geçiriyoruz . Ve en son ücretli uyku Eğitimi almaya karar verdiğim an da gelişti her şey gerek kalmadı şükür 🙏 zaten çok sabırlı değilmiyiz biz anneler bi kaç gün dişimizi sıkarak bunu da başarabilirz hemde ağlatmadan her fırsatta onları sevdiğimizi dile getirerek . Bizim gibi olan herkesin başına darısı❤️❤️❤️