Bebus hımm, onlar gaz için zaten. Mamanız sebebiyle kaka sayınız fazla olabilir diye düşünüyorum. Probiyotik içeren mamalar veya damlalar bağırsak düzenleme etkisine sahip.
Yine doktorunuza danışın ancak endişe edilecek bir durum değil kaka sayınız. Anne sütü de alıyormuş. Zamanla azalacak kaka sayısı. Benim kızım 6.5 aylık günde 1 ya da 2 kez yapıyor. Genelde de 1 kez yapıyor.