Melekler Kızlar 3 gündür primadan geçiş yaptım natural beze kızım da dişi yüzünden İshal ve bez ile günlük 3 defa dışına taşırıyor normal mi acaba ya sizde de böylemi ? Kıyafet yıkamaktan bıktım valla
Yoan Melekler sleepy natural kullandığım dönemde ben de çok yaşadım bu olayı. Sonrasında prima günlük rahatlık aldım havalar çok sıcak ince bez daha iyi olur diye o gün bu gündür hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım.
Miracimmm Melekler ilk aldiğimda bende de öyle yaptı şuan hiç bi sorun yok bazen öyle oluyor malesef paketlerde
Yigitkomuz_ Melekler ben en çok seelpyi beğendim hiç taşma olmadı numarası küçük gelmiş olabilir bode ishal ya normal yani
Melikeaknnn Melekler kuz numarasini kucuk almis olabilirsin bide ishal olsugu icin tasmis olabilir bezi de mutlaka sıkı baglayin bazen kucuk geldiginde sleppy tasibaniliyor ben bes aydir kullanmyrm tasdgi oluyor bazen ama oda ya bezin kucuk gelmesinden yada bol yapstrilmasindan vs olnus oluyor
Ecreee İshalse normal canm.. kızın kaç aylık bilmiyorum ama ishali durdurmak için muZ patates ezmesi feln yedirebilirsin
Melekler Yoan günlük rahatlık nasıl oluyor canm. Prima premium care kullanıyorum bende 10 aylık oldu büyüdü biraz fiyat baya yüksek diye değiştirin dedim bunu önerdiler ama taşırıyor hep
Melekler Yigitkomuz_ 5 numara canm 11.17 kg arası küçük değil anda prima da da 5 numara kullanıyordum sızıntı yapmıyordu. Yoksa geçiş olmasına rağmen çok şükür pişik olmadı sadece sızıntı var işte belki ishal diyedir sonrasında bakacağım artık
Melekler Melikeaknnn valla 10 aylık 5 numara aldım tam oluyor yani küçük değil hiç belki ishal diye böyledir diyorum normale dönünce de sızdırırsa geri primaya geçerim
Yoan Melekler şeffaf poşette oluyor canım oldukça ince ama taşma falan yapmıyor 19,90 fiyatı da bir ara reklamlarda gösteriyordu hatta
defnesmomm Melekler 6.5 aydır sleepy kullanıyoruz. Sızma problemini 2 numarada yaşadım, 3 numaraya geçince hiç problem kalmadı bizim için. Doğru bedeni kullanınca taşma ya da sızma olmadı bizde. Memnunum gayet 🖤
Melekler defnesmomm 10 aylık canm 5 numara aldım tam oluyor yani bilemedim şimdi yoksa dokusu kalınlığı güzel
Arasannesi Melekler 6 aydır kullanıyoruz hem külot bezı hem cırtlısını bebegım bır ara yogun ıshal gecırdı sırtına kadar yapardı o zaman bıle aZıcık taşardı hıc tasma yasamadık memnunum.acaba mumaradan kaynaklı olabılır mı küçük mü gelıyor yanı yetersız kalıyor olabılır
Melekler Arasannesi yok canm ya küçükte değil ishali çok yapıyor belki o yüzdendir diyorum prima da da 5 numaraydı belini karnının altı kısmına doğru kaplıyor bez orta kısmı da iyi bakalım ishal bitince taşırırsa degiştiririm artık
Melekler 2prematureannesi BrcnBlgn bilmiyorum canm iyi gibi duruyor bakalım ishalden sonra da sızdırma yaparsa bi büyük num geçerim artık
2prematureannesi Melekler yan bantlilar sızdırma imkanı oluyor bazen ama külotlu olanlarda hiç denk gelmedim ben külotlu olanı kullanıyorum dışarı çıkarsam anca yan bantlilari kullanıyorum