Miracimmm bizde kullandik ozellikle her mevsim gecisinde kullandik ama kac ayliksa o kadar damla kullandik. Hatta su an 15 aylik, 10 damlayi gecmedik canim. Icerisindeki maddelerin uyku yapma, sakinlestirme etkisi var diye doktorumuz uyarmıştı bizi. Şu an bebeginiz kac aylik