Hanımlar 3 ay oldu spiral taktırdım üstüne 2 kez adet oldum ama şöyle ki ; geçen ay ilk gün geliyor evet diyorum oldum sonra kesiliyor 5 gün olmadı sonra 12 gün sürdü bu ayda bugün normalde 5. günüm olması lazım ama ilk günden sonra yine kesildi anlamıyorum neden böyle yarın kontrole gidicem ama dayanamadım yardımcı olursanız cok sevinirim basına gelen var mı neden oluyor olabilir spiral mi uyum sağlamadı yoksa kaydı mı off deliricem :(((