Merhaba 🙏🏻 Oğlum 3 ay 11 günlük. Gün içinde bir sıkıntımız yok. Gaz olduğunu da düşünmüyorum. Çünkü gazını çıkarmış oluyor. Geceleri çığlık ata ata uyuyor ve memeyi reddediyor. Sabahları normaliz. Nedir bu ? Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bi kaç gündür öyle uyuyoruz. Uyduktan sonra sonra sıkıntı yok. Ama uyuyana kadar canımız çıkıyor memeyi de reddediyor tabi . Nedir bu.