aybikreis Bugün taktırdım,birde damaklık var. Başta bişey hissetmedim ama zaman geçtikçe ağrı artıyo. Rahatsızlık hissi br zaman geçer tecrübeli olan var mı aranızda?
Kbra1741 aybikreis merhaba bende 1 buçuk senedir kullanıyorum bu geçiçi bi süre ağrı kesici kullanmaman gerekiyo bana doktorum öyle demişti teller her sıkıldığında 1 hafta kadar ağrı yapar bazen 3 gün sürüyo çok sinir bozucu bir durum ama dişlerin düzeldikce ağrı olmuyor merak etme 😊
ayazasaf aybikreis çarpıklık var mıydı yoksa ayrıklık mı brnim ayrıklık var taktırmak istiyorum ama eşim istemiypr 😄😄 özel muamele yapılıyot ne kadar tuttu
aybikreis ayazasaf benim bi tane yamuk duran dişim vardı sadece ayrıklık yok ama damaklıktan dolayı ayrılacak muhtemelen
Mom10 ayazasaf Ayrıklığa estetik kompozit dolgu yapılıyor ve ücretleri ortodontiden çok daha uygun araştırabilirsiniz.😊
Elifim61 Bende tel kullandım, bir hafta gerçekten ne yiyebiliyorsun nede çiğneyebiliyorsun. Zamanla hem alışıyorsun hemde acısı geçiyor.
aybikreis Rengin dün gece hayatımın en berbat gecesiydi tüm dişlerim ağrıyo yutkunanıyorum çekip atasım geliyo. Ne zaman geçecek 😭
Rengin aybikreis o duyguyu cok iyi biliyorum her gun bir tık daha rahatlayacaksiniz 1 haftaya tamamen rahatlamış olursunuz. O sıkma ve acı olayi ilk takıldığında ve kontroller sonrasi oluyor maalesef 😔
melisaninannesi aybikreis ablam 4 buçuk sene kullandı kulak ağrısı mı dersiniz çene ağrısı mı diş ağrısı mı. Allah kolaylık versin geceleri ağladığını bilirim. Ama şu an çok şükür güzel dişleri. Çok çekti ama yine olsa yine taktırırım diyor.
Rengin aybikreis tabi yiyebileceksiniz ilk gun veya ertesi gün biraz zorlar yumusak seyler tüketin sonra normale dönersiniz. Teliniz sabit mi çıkıyor mu
Rengin aybikreis size tavsiyem kola gibi asitli seyler içmeyin yapiskanlarini düşürüyor sonra sil bastan yeniden yasiyorsunux herseyi. Size bir fırça önermiş olmaları lazım onunla mutlaka aralarını temizleyin yemek artığı vs için. Sonrasinda cok güzel oluyor cikinca keske daha once yaptirsaydim diyeceksiniz.