Poyraz ben de çalışıyorum ikili aldım güya ikisini aynı anda sağayım diye. Fakat bebeği gün içinde doyurduktan sonra geriye ne kalırsa sabah ya da geceleri, emzirmediğim göğsümü sağdım. Diğeri zaten emzirdiğim için bitmiş gibi bir hal alıyor. Tek tarafı sağdığım için ikiliye gerek yokmuş meğer. Bir de ikisini aynı anda takınca 2. Bir kişiye ihtiyaç duyuyorsunuz hareket edilmiyor. Düğmesini açıp kapatmaya bile biri gerekiyor. Lansinoh ikisi bir arada benim makinem bu arada. Şuan sadece Tekini kullanıyorum. Hiç gerek yokmuş ama yaşamadan bilinmiyor işte