Leopoldine merhaba çok geçmiş olsun. Mastit’den ameliyat olmuş biri olaraktan ikinci doğumumda tekrar göğsüm taş gibi oldu ve elektrikli sağma makinam olduğu halde damla gelmiyordu. Hastaneye gittim oradaki makinalar daha kuvvetli. Orada hemşire soğuk su ve sargı bezleri getirdi. Bezleri ıslatıp göğsüme sarıyordum ki hemen ısınıyordu. Yarım saat soğuk uygulayıp sonra 15 dakika sağıyordum. 4-5 saat sürdü ve öyle açıldı. İlk mastit olduğumda bende sıcak su, lahana yaprağı.. ne duyduysam yapmıştım sadece zaman kaybıydı. Evde sağma makinanız varsa soğuk su ile sarıp deneyin yoksa hastaneye gidip sağın. Ameliyat olmak çok zor ve zahmetli.