Glfdnaktr ya tadına bakıyorum balkabagı haslayıp uc kaşık kuralı nedir ne çirkin tadı var töbe estagfurullah ama şekerde bekletip kaybatıp versek bak nasıl yerler😂😂 halam hindi etinden yalatmıştı nasıl şapur şupur yalıyor ama sebze meyvleri öğürüyor ağzının tadını bılıyor sanırım 😂😂 şaka bir yana çok zor ben gercekten ek gıdaya nasıl alıştıracagım bılmıyorum üç kaşık kuralı beni çok yıpratıyor🙈